Bra huskurer?

Hej på er!
Harregud vad trött jag är på den här förkylningen. Ena sekunden är det hanterbart och i nästa sekund så är det precis som att någon klubbar mig i huvudet. Detta innebär att jag måste sova en stund, vilket innebär när jag vaknar att jag känner mig ännu värre! Snart kommer jag nog att fräsa ut bebisen med allt snor genom näsan, eller hosta upp liten genom munnen. Eller vad tror ni? Jag vet att det bara har varit såhär i några dagar, men det känns som att det gått en evighet nu. Jamenar det är jobbigt nog att ha svårt att andas som höggravid och kväva sig själv så fort man skall böja sig. Men en sån här dunderförkylning på det? USCH. 
 
Någon som har några bra huskurer?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback