Betala räkningar

Hej på er godingar!
Jag har verkligen inte orkat blogga idag. Det hade inte förvånat mig ett dugg om bebis velat komma inatt, så trött och utmattad som jag var. Jag kunde knappt röra på mig en millimeter och idag värker knäna och ryggen för fullt haha. Så himla typiskt! Men som sagt, nu är det nästan fritt fram för bebis att komma när han eller hon vill! Jag har absolut inget mer inplanerat innan det är dags (vad jag kommer på nu?) och det känns bra. 
 
Meningen var ju att Åsa skulle komma hit idag med men jag fick ställa in våran date. Min kropp orkar som sagt inte alls idag. Så det enda jag har gjort är i princip att betala räkningar, vilket var en hel del hua. Men nu är det gjort och en hel del är insatta på sparkonton med. Vilket känns så himla bra att vi börjat få ordning på! Men nu skall jag ta mig min powernap. Vi hörs säkert senare!
 

Kom ut till mig nu, jag längtar så efter dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback