Funderingar om dopet

Hej fina!
Harregud vilken jäkla migrän jag hade förut innan Robin kom hem. Jag mådde så himla illa och var nästan säker på att jag skulle kräkas. Usch! Men nu känns det mycket bättre tack och lov. Robin är hemma efter sin första arbetsdag efter semestern och det känns skönt. Jag och Anton har inte gjort någonting förutom att kika lite på Gossip Girl och bara slappat. Lilleman mår ju inte hundra och inte jag heller än. 
 
Jag har för övrigt börjat fundera lite på dopet som är i slutet av augusti. Jag skulle så gärna vilja ha någon som sjunger på dopet. Finns det någon ni känner i Göteborg eller Kungsbacka som skulle känna sig manad? Det hade varit så skoj! Hihi. Än vet jag inte vad för låtar eller någonting, men det löser sig snart. Men nu skall jag strax gå och lägga mig! Kram på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback