Så mycket folk

Hej fina ni!
Harregud så trött jag är. Igår var jag, Anton, hans tant Åsa, moster Lotta och kusin my på gekås Ullared hela dagen. Det var SÅ MYCKET FOLK. Det var längesedan jag var där och det var så knökat som igår. Fy! Fick nästan klaustrofobi haha.
 
Jag kom i alla fall hem med fyra proppfyllda påsar och 4700 kronor fattigare. Men så nöjd jag är med köpen! Det blev bland annat en overall till Anton till vintern, regnkläder till nästa vår, och lite vantar och mössor. Sen kläder med såklart! Men harregud så dåligt utbud av pojk bebiskläder dom hade. I princip ingenting! & alla storlekar började vid 74, möjligtvis 68 ibland. Men vad gör väl det? Jag fick med mig ett UV-tält med och annat till mig och Robin så jag är nöjd ♡



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback