Min lilla kräkmaskin

Hej vänner!
Det där om att Anton skulle vara lika snäll inatt som igår eftermiddag? Puh, inatt var rena mardrömmen! Jag var helt klart redo att sälja honom på Blocket. Han sov mellan tio på kvällen fram till klockan ett då det var dags för första målet med mat. Sedan somnade han om igen runt tvåtiden, inga konstigheter egentligen då han brukar vara vaken ca en timme från att vi börjar matningen. Han somnar gott, trodde jag. Men nejnej, lilleman vaknar ungefär varje halvtimme och gnäller så att jag får ge honom nappen. Han somnar om, släpper nappen och vaknar sedan igen och gnäller en halvtimme senare. Jag höll på att bli galen! Så vid matningen vid halv fem så kunde jag knappt hålla ögonen öppna. Sedan somnade vi tack och lov om till halv nio så då var jag lite mer människa.
 
Just nu ligger Anton i gymmet och pratar lite igen. Min lilla kräkmaskin har svårt att hålla maten i magen bara, så var och varannan stund får jag torka rent både honom och mattan. Jag har för övrigt fått så himla ont vid sidan av ryggen. Jag tror att jag har lyckats sträcka någon dum muskel eller att nån nerv har kommit i kläm! Hua. Sån himla obehaglig känsla. Men nu skall jag prata lite mer med mitt hjärta. Ha en fin dag allesammans ♥
 
 

Kommentarer
» Johanna

Uscha vad jobbigt för er. Håller tummarna för att ni ska få en bättre natt i natt!

Svar: Tack snälla! Hoppas det med. Men han har blivit som ett plåster för tillfället.. Så det känns inte lovande hehe
Emma Johansson

2014-06-04 // 18:29:48
URL: http://joherman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback