Träffat moster Lotta

Hej fina ni!
Vad har ni gjort idag? Jag och Anton har varit hemma hos hans mormor och träffat moster Lotta och buskusinerna. Till och med hans enda kusiner! Haha. Det var första gången Anton träffade min syster med familj då det har cirkulerat så mycket sjukdomar hos dom på sistone. Men nu äntligen! Lilla Neah som fyller 2 år nästa vecka tyckte att Anton var SÅ spännande!
 
 
Men nu är vi i alla fall hemma igen och Robin har redan gått och lagt sig. Han börjar nämligen jobba klockan fyra imorgon bitti! Så han har lagt sig för natten medan jag och Anton ligger i soffan och slappar. Har ni för övrigt sett min tokiga lilla loppa till systerdotter? Har ni någonsin varit med om ett barn som kan stoppa upp tungan i näsan? HAHA. Så himla söt så jag smäller av. Snacka om framtida partytrick! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback