Oxfilé med potatissallad

Hej godingar!
Häromdagen beställde jag (vad jag trodde var) en tripp trapp stol med ett newborn set för en billig peng. Bara att jag missförstod och istället när vi hämtade ut paketet bara fick newborn delen. TYPISKT. Men efter att ha gått in på blocket idag så hittade vi en förskola i Landala som ville sälja tripp trapp stolar för 200 kronor styck. Så vi köpte två stycken och nu sitter Anton helnöjd och pratar med kaninen Alfons hihi. Jag är så nöjd! & Anton verkar älska att sitta högt upp och spana ut. Helt fantastiskt!
 
Vi har alldeles nyss varit nere hos pappa och ätit oxfilé med potatissallad och vitlökssmör! Omnomnom. & till efterrätt så fick vi svenska jordgubbar! Så nu är jag proppmätt och mår som en prinsessa. Anton sitter som sagt i sin stol och bara pratar och ler för sig själv. Helt otroligt! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback