Faderskapspapper

Hej kompisar!
Min lillkille har precis ätit och nu försöker jag få honom att somna lite. Men är han med på dom planerna? Nähädå. Han vill hellre ligga och gapa på sin mamma och spotta ut nappen i ren protest. & ändå är han så himla trött! Haha, jäkla unge. Men om jag har tur så får jag mig en liten luring också hihi.
 
Idag skall jag och Robin vara hos Socialstyrelsen för att Robin skall skriva på faderskapspapprena. Han skall alltså bli pappa på papper åt Anton också haha. Så himla dumt. Men det måste göras och då är det bara att se glad ut och åka dit. Efter det blir det nog lite middag och mys. På torsdag så skall Anton till BVC igen för vägning och mätning! Så himla spännande att se hur stor han har blivit nu hihi ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback