Möte med Sebastian

Hej på er! 
Idag har jag haft en jättebra dag. Det känns jätteskönt att bara jobba halva dagar nu. För då är jag sysselsatt och kan gå hem och vila på eftermiddagarna.
Idag efter jobbet träffade jag en gammal jobbarkompis och åt lunch. Vi gick till I love pizza och tjötade i en timme. Sedan var han tvungen att gå tillbaka till jobbet och jag begav mig av hemåt igen. 
 
Nu har jag sovit en stund på eftermiddagen och jag kan inte fatta att det är så ofantligt svårt att vakna varje gång! Helt galet. Idag kom jag åtminstone upp i tid igen men harregud vad det tog tid haha. Mer än såhär händer inte idag, jag skall bara ta det lugnt. Imorgon börjar jag halv åtta och på torsdag blir det ULLARED!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback