BFF och patte

Godmorgon på er!
Har ni sovit gott? Själv har jag sovit som om någon klubbat mig. Ni vet det där jag nämnde igår om att ta det lugnt och inte göra så mycket? Det blev ju inte av. Alls. Efter att Robin tvättat bilarna åkte vi en snabbis hem till hans farmor i Oskarsberg, som inte var hemma. Så vi begav oss hem till hans föräldrar istället och åt lunch. 
Meningen var att vi skulle vara hemma och ett par vänner vid halv fyra men dom var fortfarande ute på ärenden! Så vi begav oss till balltorp och hälsade på ankan och Hanna. Sedan åkte vi alla hem till Sara och patte istället. 
 
Med andra ord var det mycket bilåkande, mycket skratt, mycket kebab och wiispelande. & ibland skrattade jag så mycket att jag fick sammandragningar deluxe haha. Men utan att ha tagit någon powernap på hela dagen så var jag helt utslagen när vi kom hem vid halv tio haha. Så IDAG skall jag vila och tvätta lite utav Robins jobbskjortor. INGET MER.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback