Bebisinköp på Ullared

HEEJ VÄNNER!
Nu är jag hemkommen ifrån Ullared igen, puh. Jag är numera 4081 kronor fattigare, med värk i fötter, ben och rygg, men jag har precis allting som behövs inför bebis ankomst! Woho. Så himla värt varendaste krona. Det enda som köptes som INTE var till bebis var 12 stycken underlägg till mig och Robin, en kartong med Redbull, några paket ölkorv samt ett paket med delikatessbollar till herrn. Så nu har vi precis allt, förutom några dreglisar som skall köpas in på Ikea. Men det är ingen brådska hihi.
 
Oj vad snabbt vi var där tänkte kanske ni, men eftersom jag bor i Vallda/Kungsbacka så tar det bara knappt en timme att åka ner! Så vi gick runt mellan kvart över nio och kvart över tolv ungefär. Helt lagom och speciellt nu när jag är på tjocken! Men nu skall jag ringa min gubbbe och sedan ta en välförtjänt powernap. Kram på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback