Underlig barnmorska

Hej fina!
Det blev ingen föräldragrupp idag, den blev tydligen flyttad till imorgon istället. Lika skönt det för annars hade det blivit en vääääldigt lång dag idag.
 
Besöket hos barnmorskan gick bra. Dock hade jag inte min ordinarie då hon var sjuk, så jag fick någon annan stolle istället. Jättesnäll och trevlig men väldigt underlig! Alla värden såg väldigt bra ut och hjärtslagen låg på 128 hihi. 
 
Robin har nu åkt till Stockholm. & jag känner mig redan superensam! Usch. Jag avskyr när han inte är hemma. Men förhoppningsvis så tar han det lugnt och kommer hem säkert på fredag igen! Nu skall jag bara ta det lugnt och gå och lägga mig tidigt. Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback