Välkommen vecka 34

KOMPISAR!
Idag gick vi in i vecka 34 (33+0) och bebis är ungefär 44 cm lång och väger strax över 2 kg. Är det inte helt otroligt? Dock blir jag lite förundrad över hur mycket mer lilla hjärtat skall hinna lägga på sig under dessa sex till åtta veckorna  som är kvar. Tokigt!
 
Jag känner av mer och mer hur tung och tjock jag blivit. Jag har i och för sig bara gått upp 6 kg sedan jag plussade, men alla dom extrakilona har satt sig på magen och det märks i knäna. Igår tror jag att bebis sjönk ner lite i magen eller bara ändrade position väldigt bra. Jag hade molande "mensvärk" hela dagen men det har tack och lov försvunnit nu.
 
På måndag åker Robin till Stockholm för utbildning med jobbet. Så jag skall först vara hos barnmorskan halv fyra och sedan får jag gå på första föräldraträffen ensam. Men what to do? Robin får vara med nästa gång helt enkelt hihi.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback