Min suris

Hej fina!
Att jag inte sköt mig själv i morse när jag var tvungen att gå upp klockan sex! Hujedamig. Jag tvättade håret direkt och när jag reste på mig så gick det nog lite för fort... Jag fick världens blodtrycksfall så jag fick sätta mig pladask på golvet och andas lite. Usch!
 
Men nu är jag på jobbet och har precis försökt fixa iordning lite inför min kommande mammaledighet. Då förhoppningsvis så hinner allting bli klart. Jag har varit på vår stackars planerare hela morgonen haha. Nu sitter jag och Sara och äter lite frukost hihi. Hon surar som fan när hon är hungrig! Gullefjun.



Kommentarer
» Sara

HAHA din skit! Har jag någonsin sett så förbannad ut 😂

Svar: Min söta arga kanelsnäcka 😍
Emma Johansson

2014-03-03 // 12:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback