Roadtripp till Ullared

 
Godkväll vänner!
Idag har varit en fullspäckad dag med massor utav skoj. Vid halv elva gick jag och Anton ner till Elisabeth, vi hämtade upp hennes mamma och begav oss till Gekås Ullared! Woho. Roadtripp. Eftersom jag är pank så köpte jag ingenting till mig själv. Däremot så shoppade Elisabeth loss till Anton! Hon gick bananas på barnavdelningen och köpte massvis med kläder hihi. Så himla snällt! Harregud vad mycket fint han fick med sig hem. Tack snälla underbara du! 
 
Imorgon skall vi bara vila upp oss här hemma. Någon gång mellan klockan 7 och 9 så skall sotaren komma hit. KLOCKAN SJU. Vem gör så? Haha. Vilken helvetes tid att dyka upp på hemma hos någon. Bara för det så kommer han säkert komma vid nio och jag kommer att vara uppe innan sju. Så himla typiskt. Sedan skall även Åsa komma hit och Antongosa lite och jag skall pilla lite med hennes blogg! Kuuuuul. Ni får se hur det blir imorgon hihi. Kram på er och godnatt! Nu kommer jag däcka direkt när jag lägger mig känner jag. En tur på Ullared är inte lätt alltså, speciellt inte med en liten bebis. Tur att jag har värlens snällaste då! ♥
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback