1 hekto godis

Hej fina ni!
Hur har ni det? Själv gick jag upp klockan åtta i morse för att baka muffins till imorgon och städa iordning lite här hemma. Sprang runt som en dåre! Sedan fick jag skjuts av pappa in till jobbet när han ändå skulle hem till farmor. Så innan jobbet satte jag mig i köket med Sara och åt lunch! Helt okej. 
 
Så nu börjar det närma sig slutet av arbetspasset och snart bär det av hemåt. Jag kommer inte vara hemma förrän vid kvart över elva-halv tolv. Usch! & så blir det upp tidigt imorgon igen för att göra tårta och fixa iordning hemma. Det ska bli mysigt att träffa lite folk ♡
 

Ikväll har jag unnat mig lösgodis. 1 hekto och det var bara några enstaka bitar men oj vad gott det var 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback