För tidig

Hej fina ni!
Hur mår ni? Jag är så himla trött på mig just nu. Inte nog med att jag trodde att jag började halv nio igår, så trodde jag detsamma idag. Eller jag var helt säker på det idag med! Tji fick jag. Jag blir så trött! Så idag var jag på jobbet en timme INNAN jag började. Ja, jag börjar halv tio idag och inte halv nio. Tror ni jag suckade när jag kom hit eller? Så nu har jag suttit en timme och druckit kaffe och bara gjort ingenting. Lyssnat på min pod. 
Hade vi haft en arbetsledare på plats så hade jag kanske kunnat förskjuta mitt pass till halv nio istället, men är det någon här? Haha, såklart inte. Så ja, ni förstår ju mitt problem. 
 
Så imorgon skall jag absolut inte få för mig att jag börjar halv nio, utan halv tio! HALV TIO haha. Någon som vill påminna mig? Jaja. Nu skall jag börja logga in i mina system och förbereda mig för att starta. Ha en fin dag allihopa! ♥
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback