Stationen

Hej mina vänner!
Hur är läget med er? Jag mår helt okej. Sitter för tillfället på stationen idag och jobbar. Det har varit fullt ös medvetslös ända sedan jag kom hit idag klockan elva! Helt galet. Jag förstår verkligen inte hur det kan hända så mycket en solig dag som denna! Puh. Folk borde gå ut och njuta lite utav solen istället hihi. Själv så missar man ju den fina dagen totalt!
 
På söndag skall jag åka hem till min mamma och mysa! Det var längesedan vi sågs nu så det skall bli såååå skönt att bara ta det lugnt. Imorgon skall jag sitta hemma och ta det lugnt med Sara. Vi har ju inte hunnit umgås ordentligt sedan innan hon åkte till Grekland. Så nu skall det mysas! 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback