Tredje lektionen

Hej vänner!
Jisses vad trött man blir av att köra bil, eller, att lära sig köra bil! Puh. Jag är verkligen helt fullproppad av information efter varje körning så huvudet sprängs!

Idag var det dags för tredje lektionen. Eller, tredje dubbellektionen. Så tekniskt sett har jag redan avverkat 6 stycken! Det känns bra. Allting går bara bättre och bättre hela tiden och idag fick jag testa att panikbromsa, vilken kick! Men nu har jag helg och skall försöka fokusera lite mer på teorin. Robin skall lana i helgen så jag och barnen är själva, Lisette kommer hit och sover här och vi får förhoppningsvis lite besök av Sara ♡ Gud så jag saknar henne!

Förresten, Riskettan och halkan är redan inbokat nu! Woho. Jag är så nöjd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback