Sjukskriven

Hej finisar!
Inatt hade jag en riktig skitnatt. Riktig jävla bajsäckelnatt. Min panikångest var rent åt helvete, jag spenderade halva natten inne på toaletten. Jag fick några enstaka timmar sömn under morgonen men sedan ringde jag till vårdcentralen och åkte upp till deras drop in. Harregud. När vi hade lagt på luren så började jag storgråta och grät nog i 2,5 timme framåt till jag gick hem igen. Så ja, jag har haft en riktigt jobbig dag med.

Jag blev sjukskriven till den fjärde när jag skall träffa min ordinarie läkare och så får han justera min medicin. Jag fick tillfälligt några andra ångestdämpande som jag kan ta om det blir förjäkligt. Så ja, nu får ni en inblick i mitt liv när det inte är riktigt på topp. Men nu är det bara att försöka klättra upp igen...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback