Utflykt

Hej vänner!
Inatt hade vi första "jobbiga" natten med Simon. Han sov mellan tio och två och sedan vägrade han att somna om förrän vid sextiden igen. Anledningen till att han inte somnade om är för att han börjat få så otroligt ont i magen, men om vi har tur så går det över snart när tarmarna mognat lite. Oavsätt så gick mina ögon verkligen i kors! Det värsta var att jag visste att Robin skulle iväg tidigt för att lämna in bilen med, så när han åkte vid åtta så fick Anton ligga bredvid mig i sängen och titta på youtube medan jag halvsov.

När Robin kom tillbaka hade han med sig Elain och Lisette, vi fikade lite och jag fick sova en timme. Sedan åkte vi hem till Robins mormor och morfar och visade upp lilla underverket. Nu sover båda ungarna och jag funderar allvarligt på att sova jag med, medan jag ändå kan liksom. Man vet ju aldrig hur denna natten blir...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback