Kvällens planer

Hej fina! Det har varit en låååång natt. Vaknade vid ett-tiden av att jag mådde apilla. Vet inte riktigt vart det kom ifrån eller varför, men jag spenderade 1,5 timme inne på toaletten innan jag gick och lade mig igen. Dock utan några otrevligare upplevelser. Vaknade ytterligare en gång vid fyra men lyckades somna om efter en liten stund. Men men, nu känns allt mer okej om man inte räknar med sömnbristen.
 
Trots att jag och Robin fixade häcken och klippte gräset i nästan två timmar igår så blev ingen av oss klara haha. Snacka om STOR trädgård. Tänkte att jag skulle gå ut om en liten stund igen och klippa klart gräsmattan. Senare ikväll blir det kräftskiva/födelsedagsfest för Sandra hemma i Landvetter!  Kommer bli en skön dag. Skriver nog ett inlägg innan jag drar iväg i eftermiddag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback