Morgondagens planer

Hej fina! Har precis ätit frukost och fixat iordning mig för om en timme skall jag bege mig mot Munkebäck och hälsa på hemma hos Åsa! Hihi. Har aldrig varit där tidigare så det skall bli spännande. Vi ska antagligen fixa lite med hennes nya blogg, kul! Funderar på att ta med mig min egna dator ifall det inte fungerar med hennes haha. Efter Åsa skall jag dra mig vidare mot Angered hem till mami. Har inte varit där på jättelänge och desutom har hon en present till mig! Spännande hihi. 
 
Men men nu måste jag slänga på mig lite kläder! Om 40 minuter beger jag mig mot tåget! Ha en fin dag allihopa så kanske jag skrive lite ikväll om jag hinner! Imorgon är för övrigt sista semesterdagen, helt sjukt. Vill verkligen inte tillbaka till jobbet... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback