Svullet finger

Hej fina! Sorry för extremt DÅLIG uppdatering idag. Har dock inte känt mig så jättebra idag, och det beror inte på att vi var iväg någonstans igår. Drack i princip ingenting igår i jämförelse med vissa andra haha. Typ resten av alla människor som var på plats! Jaja. Egentligen skulle jag och Robin åkt hem till hans farfar och sambo men eftersom jag kände mig dålig stannade jag hemma. Jag följde med pappa och E för att slänga skräp på soptippen och sedan ville de ta en snabbtur till Freeport för att kolla i en badrumsaffär. Tur var väl det att jag följde med eftersom jag hittade ytterligare en present till Robin! Hihi. Dessutom hittade jag en serie med tallrikar som jag tänkt börja samla på. FINA som fasen.
 
Mitt finger är för övrigt helt svullet och pulserande idag haha. Men det har ändå känts ganska okej. Hoppas på att allting lägger sig snart bara, det är ganska segt att inte kunna böja på fingret ordentligt! Hoppas ni alla har haft en fin helg, hörs imorgon! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback