Sara har skaffat blogg!

Hej vänner! Hela förmiddagen har jag hjälp Sarahjärtat med hennes blogg. Ja hörde ni, blogg! Äntligen får vi läsa lite om hennes liv med hihi. Älskar att läsa bloggar! Hon blev nöjd med bloggdesignen åtminstone som jag hjälpte henne med. Blev även sjukt taggad att ändra lite på min egna header. & resultatet kanske ni ser? UGGLOR. Det finns nog inget finare än ugglor. Här är i alla fall Saras blogg. Kika in lite vetja!
 
Är så himla nöjd över att det är varmt idag. Men jag måste erkänna att jag börjar längta lite efter hösten. Det finns ingen årstid jag tycker om så mycket som hösten. Man kan börja ta på sig lite mer stickat och msyiga skor, det är varmt och kallt på samma gång. Ja, underbart helt enkelt! Men men, nu ska jag fortsätta att göra precis ingenting ♥
 
Saknar mitt mörka hår jättemycket nu! åh..

Kommentarer
» Sara

Så fin header du gjorde! Passa dig perfekt :) och jag är så nöjd med min finfina blogg <3 love

Svar: Hihi taaaack babe! Vad bra att du är nöjdis <3<3
Emma Johansson

2012-08-27 // 16:07:31
URL: http://Saraaengstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback