Sju dagar kvar på semestern

Hej fina! Har precis avslutat min väääldigt långa frukost. Blir så ibland när jag har datorn framme samtidigt hihi. Känner mig otroligt seg idag med. Har börjat sova så jäkla dåligt igen om nätterna, vet inte varför? Kan vakna sjuhundratio gånger under en natt, störande! Men men, what to do? 
Idag blir det antagligen till att klippa gräset här utanför. Det här låter kanske knasigt, men jag tycker att det är jättekul att göra det haha. Avslappnande på något sätt. Mer än så har jag inte planerat för dagen. Kanske blir det lite fönsterskrap idag igen? Här finns saker att göra hela tiden. & fönstrena måste bli klara innan hösten och nu är det bara 7 dagar kvar på min semester! Dags att rappa på helt enkelt hehe. Vi hörs kanske lite senare ikväll ♥
 
Nya gosetröjan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback