Snart är det din dag

Hej vänner! Idag blev en mer aktiv dag än jag trodde att det skulle bli haha. Det började med en kort springrunda idag med, grym! Dock är mina skoskav så illa däran att jag måste låta dom läka lite först. Jösses vad stora dom är nu, helt sjukt. Har nog aldrig haft så stora skavsår innan? Jaja, sedan blev det i alla fall en tripp till Willys för att handla lite åt farmor med pappa och E. Sedan fick jag såklart skjuts in ända till stan.
 
Letade lite mer presenter till Robin (bortskämd, eftersom jag inte kan låta bli) och åkte sedan raka vägen hem till Lotta för att titta till hennes små katter. Men kan ni gissa vad som händer då? Lotta har ett överlås och ett underlås på sin dörr. Vanligtvis, eller snarare ALLTID så låser hon överlåset endast eftersom det bara finns en nyckel till underlåset. & självklart har mamma lyckats låst underlåset. Snopet! Så det blev raka vägen för mamma att åka tillbaka när hon nästan kommit hem från jobbet haha. Typiskt!
 
För övrigt så fyller Robin år om typ 20 minuter hihi. Imorgon kommer bli en LÅNG dag, förstår inte ens hur jag ska orka med den? Jobbar till 5 imorgon bitti.. Uh. Men vi hörs imorgon hoppas jag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback