Robin? Tobbe?

Hej gullungar! Redan tillbaka? Wow tänker ni. Det har ju bara tagit typ halva dagen. Men vet ni vad? Jäklar vad dagen har sprungit sin kos. Jag var hur trött som helst i morse. Både jag och Sara höll på att dö utav uttråkning. Det ringde inte, klockan var lite, det fortsatte att inte ringa, tiden flög iväg etc etc. Ni förstår va? Helt plötsligt så var klockan kvart över tre och jag var på väg emot 60 bussen för att ta mig hem till min kära lille storebror. Bilder får ni självfallet imorgon. Ni trodde väl inte att jag var SÅ pigg nu eller? Jag har haft en otroligt fin dag i alla fall och fick träffa massa roliga människor. Speciellt My och Neah! Jag och My skrattade så otroligt mycket tillsammans idag. Älskade unge.
 
Vi ni en konstig sak? När jag var hemma hos Tobias så kallade jag honom för ROBIN två eller tre gånger. & här hemma så kallar jag Robin för Tobbe, vad är det som händer? Min hjärna är verkligen koko för tillfället. Men som Tobias sa, jag bara mååååste älska honom liiiiiiiite mer. Haha, ja dom banden är ju svåra att bryta. Men men, ha en mysig söndagskväll allihopa. Imorgon blir det upp tidigt igen för jobb ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback