Vilddjur

Hej vänner! Det blev inga bilder idag. Det har varit en bedrövligt lång och tråkig dag idag. Jag har haft alldeles för mycket att göra idag på jobbet. Egentligen skulle familjen hem till Bertil då han fyller år idag, men han kände sig tydligen lite dålig. Så jag fick åka hela vägen hem istället efter jobbet hihi. Jag har hunnit äta, bråka med Robin som är på pisshumör, grina lite mer med honom, bråka med Chabo som är ett riktigt vilddjur idag, osvosvosv. Nu sitter jag här och har inte hunnit fixa bilderna haha. Det får bli imorgon, om jag hinner då med. Skall träffa lisette, hinna tvätta, och dessutom åka hem till mammi! Ha en fin kväll allisammans ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback