Tidig julafton

Hej finisar! Big sorry för sämsta uppdateringen. Jag minns inte vad jag har gjort de senaste dagarna förutom att jobba och mata syrrans katter. Igår vad jag i vilket fall som helst ute tillsammans med Sarahoney. Jäklar vad vi körde all in. Vi började med att käka pizza hemma hos min syster, sedan drack vi lite och begav oss emot The Queen. Därefter gick vi direkt till Rockbaren och sedan in till Excet. Väl inne på Excet dansade vi inne på Schlagerdansgolvet till klockan blev tre. Så himla kul hade vi hela kvällen!
 
Idag skulle jag dock hem till Robins farmor och fira lite julafton tillsammans med hans släkt. Det var supermysigt och både jag och Robin fick massor av fina julklappar! En helt fantastiskt kväll helt enkelt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback