Sjutimmarspass

Hej hjärtan! Nu sitter jag på jobbet tillsammans med Sara. Det här sjutimmarspasset har gått ruskigt fort må jag säga! Så himla skönt. Jag känner mig helt jäkla slut. Nu är det bara 20 minuter kvar tills vi slutar tack gode gud hehe. Sedan blir det direkt hem och sova för imorgon har jag mitt femte och sista pass innan jag är ledig en dag haha. Knasigt. Kommer känna mig helt groggy imorgon alltså. Sedan blir det jobb på nyårsnatten tillsammans med femtioelva andra operatörer hihi. Lite mysigt men ändå tråkigt. Kan ju inte vara med Robin i år..
 
Men men, nu skall jag fixa i ordning lite innan jag slutar. Men vi hörs imorgon! Hoppas ni haft en skön dag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback