Mat i hela kinden

Hej hjärtan! Sitter för tillfället i köket och käkar några köttbullemackor. Hur gott liksom? Mums! Jag skall alldeles snart få skjuts till tåget, sedan skall jag köpa mat och därefter börjar jag jobba. Maten skall jag självfallet ha med till jobbet hehe. Idag har jag inte gjort många knop över huvud taget. Jag vaknade runt tio och var helt SLUT på alla sätt. Halsen värkte som sjutton, så kanske blir jag av med skiten snart? Det blev en timmes morgonpromenad med hundarna och sedan gick jag faktiskt och sov en timme till hihi. Jag var så trött så jag märkte inte ens att Robin lämnade rummet. Det säger väl en del? Men men, både jag och Sara jobbar 16-23 idag vilket är supergott. Så det blir skönt sällskap och 7-timmar jobb. Grymt! Ha en fin dag allesammans så hörs vi senare ♥
 
Mat i hela kinden hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback