Men snälla bio!

Hej hjärtan! Sitter på jobbet nu och skall alldeles strax ha min sista rast. Efter det är det bara en timme kvar till avslut! SKÖNT. Jag är verkligen helt slut i hela huvudet för tillfället. Luften på jobbet är värdelös ikväll. Skall strax gå ut och ta lite luft hade jag tänkt. Åt en skitgod räksallad förut för övrigt! Köpte den i en utav matställena på Centralstationen. Gott
 
Pratade nyss med min prins med. Han är sjuk idag och har sovit på soffan hela natten. Stackarn! Märkte dock inte ens när han lämnade sängen. Försökte locka med honom på bio imorgon  eller på måndag men han verkar inte särskilt sugen. Själv vill jag så jättegärna se The Hobbit! Den verkar skitbra. Men vi får väl se hur det blir, vill gärna gå bara jag och Robin och se någon film tillsammans. Mysigt. Men men, vi hörs imorgon alla! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback