Vilken rörig natt

Hej hjärtan! Sitter på jobbet nu och har precis börjat. Idag är vi 25 av 39 lediga. Hur skönt på en skala? Det behöver jag verkligen idag. Har sovit skitdåligt inatt. Somnade inte förrän vid 1-tiden och redan vid halv tre höll jag på att pinka på mig haha. Så det var bara att rusa upp. Vid fyra gnäller Chabodilen så jag slänger upp honom i sängen och då somnar han gott kan jag lova. Dock ville han gå ut kvart i sex, en halvtimme innan klockan skulle ringa. Så ut med honom i regnet, in med honom, sätter klockan på en kvart senare och plötsligt ringer klockan och jag skall upp. Typiskt! Så nu har jag köpt med mig två stycken redbull till jobbet eftersom jag glömde mina koffeintbletter.
 
Efter jobbet skall jag göra absolut ingenting. Jag skall hem, äta och sedan sova. Jag har ju världens skitjobbvecka framför mig. Jobbar tisdag, onsdag, torsdag, fredag och lördag. Kul va? Nej inte direkt. Men vad skall man göra? Ha en fin morgon nu så hörs vi senare ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback