Baka pepparkakor

Hej finisar! Igårkväll somnade jag som en stock kan jag tala om. Jag var verkligen helt slut. Vi tog nämligen en tripp till Ikea Kållered för att jag och Robin behövde köpa ett TV-bord. Vi hittade ett jättefint som vi skall använda i vårt TV-rum. Bara det att pappa och Elisabeth hittade en hel dröse med saker som också skulle köpas. Så vi sprang runt där från säkert fem till åtta på kvällen när det stängde. Jösses!
 
Idag skall vi i alla fall baka lite pepparkakor här hemma, det måste ju faktiskt göras också. Sedan skall jag iväg till Oasen och hämta ut ett paket som jag beställt hem till Bobbinhjärtat i julklapp hihi. Kan ju självfallet inte skriva här vad det är för något. Senare i eftermiddag skall jag i alla fall träffa mami i stan och mysa runt lite. Vi kanske tar en fika eller någonting? Mysigt att ses i alla fall ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback