Första juli 2012

Sitter på jobbet nu och kom precis på att det redan är den 1 juli. Om två dagar är det bara en måndag kvar till min efterlängtade semester! 20 arbetspass som för ett tag sedan var 29. Det går ju framåt åtminstone? Om några timmar är Neah 2 dagar gammal. TVÅ DAGAR. Fasen vad fort det går. Om bara ett litet tag kommer jag komma på att hon är en vecka, månad, halvår. Tiden bara springer sin väg!
Till saken, det ringer som fasiken på jobbet och jag har verkligen ingen lust alls att prata i telefon med någon. Det är lönehelg och folk lär ju vara dräggfulla hela natten. Om en timme drar 02 gänget och då lär det ringa ännu fler människor.  Imorgon däremot skall jag jobba tillsammans med bästa Åsa, längtar faktiskt väldigt mycket hihi. Vi hade det så kul senast ju! Skriver nog ett inlägg senare igen. Ha en fin natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback