Längsta dagen någonstin

Hej fina! Är hemma nu efter världens längsta dag någonsin haha. Åh vad jag har sniffat bebis och gosat in mig hela dagen lång. Jag har varit med som moraliskt stöd vid amning, varit bebisrapare och även fått vara med vid Neahs första badning. Jösses vad ledsen hon blev! Det verkligen skar i mitt lilla mosterhjärta. Hon skrek sig helt röd stackarn! Men jag vet ju att de flesta bebisar inte gillar första badet haha. Men oj så fin lillan är. 
Jag har även lekt ute med My hela förmiddagen och ätit glass och bara gosat ordentligt. Tobias och Alexandra kom på besök med och hade med sig både smörgåstårta, tårta, bullar och allt vad det nu var! GOTT. Har haft en toppendag helt enkelt. Skriver mer imorgon för nu behöver jag sova! Godnatt ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback