Ingen blogglust

Hej alla. Sämst uppdatering igår, i know. Känner dock inte för att blogga för tillfället. Är nere i en riktigt djup svacka för tillfället, ingenting går bra liksom. Helt plötsligt måste vi flytta redan den 5 augusti (precis, vi fick inte hyra sex månader till) och det är alldeles för mycket att göra här hemma. Jag är trött dygnet runt för att jag inte kan sova om nätterna, jag har humörsvägningar utöver det vanliga. Jag försöker att vara snäll och inte bli arg på Robin eller andra men istället känner jag att jag skulle kunna börja storböla. Förstår inte vad det är med mig. & som om inte det är nog så jobbar jag ju jämt känns det som. Ja, det är i alla fall anledningen till att jag inte orkat skriva. Jag känner helt enkelt att jag inte mår så bra och då har jag ju ingen lust att skriva. Men men, jobbet ropar på mig nu igen. Hörs kanske ikväll eller imorgon ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback