Bed head shampo och balsam

Hej alla! Jag har faktiskt tänkt skriva om detta väldigt länge men har aldrig fått tummen ur att göra det. Ni som känner mig vet att jag har varit svarthårig, brunhårig, rödhårig och utan förvarning plötsligt fått för mig att bli blond igen. Ja, ni kan ju tänka er kvalitén på mitt hår efter några sådanna turer haha! Inte bra helt enkelt. Har ju dessutom haft i hårförlängning två gånger efter det och använt mig MYCKET av clips. Nu har jag däremot fått klippa av mig håret några gånger med och efter senaste gången har jag börjat använda såna sjukt bra produkter till håret! Håret blir lent och håller sig väldigt länge innan man måste fixa det igen! Dessutom luktar det godis! Hihi.
 
Köpte mina produkter hos Lyko!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback