Trevligt samtalsämne!

Hej vänner. Snart sitter det en Emma som snarkar på jobbet. Är galet trött! Jag och Therese har pratat lite med varandra om bebisar hihi. Finns det något trevligare samtalsämne? Vi pratade lite om Neah såklart och om våra framtida barn (om det blir några). Så himla mysigt! Vi pratade eventuella namn och kön. Så himla myyyyysigt! Nu skulle hon dock gå och lägga sig så nu sitter jag här helt fylld av känslor och har ingen jag kan prata med haha. Förutom alla puckon som ringer. Men dom vill jag ju inte prata med ;) Längtar så mycket efter min säng nu. När jag kommer hem kommer ankan sova i soffan och Robin snarka i sovrummet. Så tyst som en mus kommer jag behöva att vara! Lär ju snubbla på varenda liten sak som finns i lägenheten haha. Lär ju sova ett tag i morgon så vi hörs imorgon eftermiddag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback