Sandra gör ultraljud

Hej! Sitter här och väntar på att åka iväg till Robins arbete. Självklart blir det världens regnoväder bara för att jag alldeles snart skall ta mig ut. Usch! Känner mig helt slut i kroppen. Hjärtat har varit krasslig som sagt och har vaknat flera gånger inatt och även pratat väääldigt högt i sömnen. Trots det har jag inte riktigt hört vad han har sagt, men jag har ändå vaknat av det för att jag trott att han pratat med mig haha.
 
På morgonkvisten hade jag så himla konstiga drömmar. Jag har nämligen haft lite ont på vänstersidan av buken. Tror att det är ena äggstocken som bråkar med mig av någon anledning, så det får nog bli att kolla upp det snart med. Men till saken, i drömmen kände jag av den här värken och fick då för mig att jag var med barn. Jag och alla mina vänner var hemma hos Sandra som gjorde ett ultraljud på mig? Det visade sig att jag inte hade bara en bebis, utan TVÅ i magen. Men vi var ändå tvugna att kolla upp det ordentligt. & då skulle alla mina nära och kära vara med & ja till och med mina arbetsledare ifrån jobbet, och EN bebis var det i alla fall i magen. Sedan vaknade jag helt svettig och skakig i hela kroppen haha! Så jäkla konstigt. Hoppas ni andra inte haft några knasiga drömmar hehe ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback