Kan man mysa ihjäl sig?

Hej fina! Jag är hemma igen haha. Det blev bebisgos i nästan två timmar. Lilla Neah är så liten och söt så jag spricker! Hon har öppna ögon nu ganska mycket och sprattlar och rör sig och är så himla mysig. Lilla prinsessan. Kan man mysa ihjäl sig liksom? Vill bara ta med henne hem varje gång.
Just nu håller jag på och städar för fullt. Jag gav upp. Jag har låtit bli att diska och städa i hur många dagar som helst för att se om Robin kunde ställa sig och fixa i ordning. Men jag gav upp, det luktade äckligt i köket och vi hade inga rena tallrikar eller skålar. Till och med besticken var slut! Jag verkligen HATAR när det är så stökigt. Så nu håller jag igång totalt och städar och sanerar. Skriver kanske ett snabbt inlägg sedan om jag hinner! ♥
 

Kommentarer
» Carolina

Duktiga du, men slit inte ut dig - se till att den där karln också börjar bry sig om hushållet! KRAM

Svar: Hihi det skall jag göra fina du! <3
Emma Johansson

2012-07-07 // 16:18:06
URL: http://carolina1979.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback