Hemligt uppdrag

Hej fina! Igår fick jag och Robin gjort otroligt mycket måste jag säga. Vi packade ner de flesta av alla våra kläder, alla handdukar, lakan och onödig skit som inte behöver vara framme. Vi rensade även ur garderoben och tog ner köksbordet. Så nu är det inte så jättemycket kvar här hemma. Nästa helg bär det ju av! Skall bli ganska skönt att få komma härifrån. & vet ni vad som är MER skönt? Att det nu bara är några dagar kvar tills min semester börjar. Då skall jag göra absolut INGENTING. Bara sova, äta, träna, måla, älska och må bra. Inget jobb, ingen stress. Bara ta det lugnt. 
Idag skall jag inte göra någonting. Jag och Robin KANSKE skall iväg senare på hemliga uppdrag men det märker vi. Annars blir det ingenting. Har sovit så himla dåligt inatt så det finns inte! Känner mig som en jäkla zombie nu. Så ikväll blir det till att sova tidigt som sjutton, längtar redan. & om vi ändå skall klaga så tar min högerarm död på mig. Har SÅ JÄKLA ONT när jag böjer den. Har varit så i två dagar nu, blä. För övrigt verkar det som att jag har namnsdag idag? Hihi. Hörs imon ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback