Sovit så himla dåligt inatt

Hej fina! Vaknade för en pyttestund sedan. Idag blir det jobb ända till halv sju i kväll. Ser faktiskt inte ett dugg emot att jobba hela helgen haha. Men vem gör det? Men det är bara att peppa på, tre dagar och sedan är det klart. Helt plötsligt kommer det att vara söndag igen! Är dock jäkligt trött så jag förstår inte riktigt hur denna dagen skall gå framåt. Har sovit så himla dåligt inatt, det känns som att jag bara har vaknat och tittat på klockan hela natten! Dessutom har jag haft skitont i en tand på grund av mig jäkla bettskena. Men men, nog med bitterhet. Nu skall jag läsa lite bloggar och bara slappa tills bussen går vid nio hihi. Ha en fin dag! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback