Ja vad gör jag uppe såhär tidigt?

Hejhej! Vaknade vid tjugo i tio idag. Robin frågade vad sjutton jag gjorde upp "så tidigt" haha. Fast jag förstår honom. Har ju inte riktigt hunnit sova ikapp mig än efter nätterna i torsdags och fredags. Men imorgon börjar jag jobba halv sju och jag vill gärna kunna sova ikväll (vilket jag inte brukar kunna). Annars har jag absolut ingen aning om vad jag skall hitta på idag. Har tjatat på Robin i två dagar att vi skall åka upp till Bergsjön och kolla på området där lägenheten ligger eftersom jag måste svara ja till lägenheten innan den 25:e juni. Alltså idag måste jag svara. Men han är inte så jättepepp! Får väl se om jag kan slita honom ifrån Diablo III lite senare. Tveksamt.
Skriver mer senare ♥
 

Kommentarer
» Carolina

Men... nu har jag nog missat något, har ni fått erbjudande om lägenhet? Ses imorgon! KRAM

Svar: Tja, vi har fått erbjudande att gå och titta på en lägenhet bara! Inget annat... Men den ligger i Bergsjön vilket känns lite sådär. Ses imon kram!
Emma Johansson

2012-06-24 // 11:04:23
URL: http://carolina1979.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback