Världens stoltaste tvåbarnsmoster

Hej älskade ni! Det är världens stoltaste tvåbarnsmoster som skriver detta inlägg! I morse födde min syster en älskad liten flicka, mer exakt för ca en timme sedan såg hon ljuset för första gången. Kan ni förstå? Började nästan gråta när jag fick samtalet och sitter och lipar nu som jag vet inte vad. Åh som jag har längtat. Älskade lilla bebis. Jag är så nyfiken på hur du ser ut, hur du luktar och hur du låter. Hur skall jag kunna jobba hela dagen utan att kunna tänka på er alla? Längtar så till i eftermiddag då jag får träffa familjen. LÄNGTAR IHJÄL MIG!
Gud vad tiden rusade iväg nu, måste fixa iordning mig innan jobbet och försöka samla ihop min lilla hjärna igen. Hur skall denna dagen gå? ♥
 

Kommentarer
» PATRICIA - mamma till Wilja & Novalie

Haha! :D Tack så mycket för din kommentar.. de är trångt, men allt går om man vill! Men nu är de dags för större.

2012-06-29 // 12:14:20
URL: http://mammasangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback