En löprunda igen

Tog mig en liten springtur förut bort mot munkebäckshållet och tillbaka. Det blev OTROLIGT varmt för som vanligt så tror jag alltid att det är kallare ute än vad det är. Det är ganska lustigt ändå haha. Dränkte mig i vatten när jag kom hem, såg ut som en tomat i fejjan!  
Jag har även diskat och tvättat rent grillen, den började lukta förjäkla äckligt! Så blir det när den inte rengörs med en gång. Satte mig även en stund i solen ute på balkongen och läste min bok. Så himla skönt! Det blåser ganska mycket här uppe men det är ändå stört härligt. Imorgon skall jag ringa till bostadsbolaget och vara jobbig angående en lägenhet som jag VILL ha som ligger i Rannebergen. Den ligger vid Fjällgrönan 10, vilket är den första lägenheten min familj flyttade till när vi flyttade ifrån våran villa haha. Samma våning och allting. Känns helt okej att bo där måste jag säga. Men men! Skriver lite mer senare, Robin slutar snart jobbet och jag är sjukt hungrig! ♥
 
 

Kommentarer
» Maria - mamma till Liam ☆

nej det har jag inte, något du rekommenderar? :)

2012-06-27 // 16:56:29
URL: http://fashionstars.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback