Magiskt ögonblick

Hej kära vänner! Gick upp ifrån sängen för inte så längesedan. Trodde definitivt att jag skulle sova längre än till halv nio idag? Jag har väl säkert legat och tänkt på lillprinsessan hela natten omedvetet hehe. Var ju en snabbis igår och kikade på miraklet. Så himla fin och liten, mjuk och hade världens längsta lilla bebistunga som hon sträckte ut var annan minut! Hihi. Klart hon räcker ut tungan till alla som har längtat så efter  henne! Det blev bara ett snabb besök igår eftersom Lotta var så himla trött och hade ont. Dessutom kände jag att dom måste få vara själva och lära känna den lilla pärlan. Men det var ett riktigt magiskt ögonblick även om det bara blev så snabbt!
 
Nu skall jag väl inte bara skriva om lilla Neah även ifall jag lätt hade kunnat göra det i några inlägg till! Ikväll skall jag jobba hela natten (lyckos mig som alltid lyckas pricka in lönehelgen). Hade ju varit skönt att få sova en skvätt längre nu på morgonkvisten men sak samma! Jag och Robin måste åka och köpa en del flyttkartonger. På söndag börjar vi lite smått med packningen antar jag... ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback