En lång dag på jobbet

Hej vänner! Jag sitter på jobbet nu och har sista rasten äntligen. Vilken jäkla lång dag det har varit. Har bara velat stanna hemma med min lille korv! Kändes i hela mammahjärtat när jag var tvungen att åka hemmifrån. Fy! Robin har tydligen haft en jäkligt jobbig dag med Chabo efter att jag åkte iväg. Han sms:ade förut och skällde och var riktigt arg. Så nu känner jag mig förbannad istället haha. Han gnäller över en natt utan sömn medan jag fick gå igenom tre nätter! Störande. Men det gör inget, jag gör precis allt för Chabo. Jag tror att Robin har lite svårare med tålamodet än vad jag har. Hoppas åtminstone att han är  på lite bättre humör när jag kommer hem.
 
Sitter för övrigt och proppar i mig godis, det var supergott för några timmar sedan. Nu känner jag inte riktigt samma njutning längre hehe. Men men, imorgon skall vi antagligen fortsätta packa ihop huset. Sedan blir det nattjobb och Robin skall iväg på kalas. Ha en fortsatt fin kväll ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback