Kalas för Cameron

Hej finisar! Idag har bloggandet varit bedrövligt. Jag har inte haft en endaste minut över för att sätta mig vid datorn. I morse åt vi storfrukost här hemma och myste till det ordentligt! Därefter tog jag mig en halvtimmes powernap. Jag var så jäkla trött! Sedan blev det till att fixa i ordning sig och sedan bege sig raka vägen hem till Cameron för att fira honom! Imorgon fyller han 12 år redan. Kan någon fatta eller? Jag minns verkligen den dagen Linda gick av flyget på Landvetter och bar lille cameron i sin bärstol. Hon visade upp honom genom glasrutan och både jag och tvillingarna blev helt tokiga av förtjusning! Sjukt. Nu är han tolv år och är snart vuxen. Här får ni i alla fall se lite kort ifrån dagen! ♥
 

Kommentarer
» j

åh vad fina bilder vad glad jag blir och roligt att se <3

Svar: Gulliga J! Jag blir så glad när du kommenterar <3
Emma Johansson

2012-11-11 // 22:18:40
URL: http://freedomtime.blogg.se
» Titti

Vilka fina kort du alltid tar Emma.

Svar: Tack snälla Titti! :)
Emma Johansson

2012-11-12 // 07:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback